torstai 31. maaliskuuta 2011

Askeleet kohti vapautta pt. III

Share

Tänään kirjoteltiin paperit kuntoon ja asunto on nyt virallisesti myyty.

Samalla kuittasin pois kaikki mahdolliset velat mitä mulla oli: Asuntolaina, pieni käyttölaina ja pari luottokorttia. Voi voi wanhaa Markusta mitä olikaan saanut aikaan. Laitettiin kuitenkin kaikki voittojen piikkiin ja mitäs tässä, velaton mies :)

Kaikki turha overhead, ylimääräinen on nyt poissa elämästä ja entistä vapaampi olo, luonnollisesti.

Homman kunniaksi päätin toteuttaa taas erään unelman. Tai noh, pari kärpästä samalla iskulla. Shampanjaa juhlan kunniaksi ja Dom Pérignon, joka oli mun listalla maisteltavien joukossa.

Vapaammalle elämälle, mulle ja sulle! ^______^

1 kommentti:

  1. Oi onnea velattomasta elämästä! Mulla on vielä tulossa taakaksi isot opintovelat, mutta onhan sitä loppuelämä aikaa niitä maksaa takaisin!

    En tiedä onko sattumaa että löysin blogisi kahden viikon sisään siitä kun katsoin The secret:in. Suurinhan osa leffasta on aika amerikkalaista paskaa omasta mielestäni, mutta perimmäis ajatus iski ja lujaa. Olen ennenkin kuullut positiivisesta ajattelusta, mutta leffa sai oikeasti tekemään asialle jotain. Ja on hienoa nähdä että täällä on muitakin ihmisiä jotka alkavat tekemään elämälleen jotain. Mulla on vielä pitkä matka onnellisuuden oppimiseen, mutta sillä tiellä ollaan kuitenkin : )

    Oma maailman katsomukseni on jo vuosia pyörinyt sen ympärillä että kaikki on yhtä ”energiaa” ja tuntuu mahtavalta löytää ihmisiä jotka uskovat samoin, myös se että kaikki mitä annat hyvässä ja pahassa, tulee takaisin sinulle.

    Mielenkiinnolla jään seuraamana blogiasi ja facebookia. Äärimmäisen kiinnostunut olen kaikenlaiseen hyvinvointiin, puhtaaseen ruokaan ja oman elämän hallintaan, joten uskon saavani täältä hyödyllistä tietoa irti. : )

    xx Lipstick

    VastaaPoista